هتل های 5 ستاره دبی
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل آرجان بای روتانا دبی

یکی از مناسب ترین و شیک هتل های 5 ستاره دبی هتل آرجان بای روتانا است. این هتل دارای ۱۶۷ شیک و مجهز می باشد تا راحتی هر چه بیشتر مسافران تور دبی را فراهم کند. امکانات اتاق های هتل نظیر سيستم تهويه مطبوع و نور پردازی زیبا سوئیت هایی و همچنین مبلمان شیک و راحت, اینترنت, بالکن با نمایی زیبا و همچنین گاز برقی و ماکرو و یخچال و لباسشویی هم در سوئیت شما و ... وجود دارد.طراحی این هتل به سبک معماری مراکشی می باشد و مدر خاطره مسافران تور دبی می ماند.

 

امکانات هتل آرجان بای روتانا دبی:

استخر روباز و جکوزی, مراکز خرید, امکانات تفریحی و سرگرمی برای مسافران تور دبی و... که این هتل در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد.

هتل دی میدان دبی

هتل دی میدان دبی از جمله لوکس ترین هتل های 5 ستاره دبی و نخستین هتل 5 ستاره جهان می باشد. این هتل در کنار زمین بازی های ورزشی ساخته شده است و فاصله ان تا مرکز کنوانسیون بین المللی دبی 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه رانندگی می باشد. هتل دی میدان دبی هر ساله مورد توجه بسیاری از گردشگران تور دبی قرار می گیرد.این هتل دارای 284 اتاق می باشد که اتاق های لوکس و مجلل آن با رنگ های گرم دیزاین و طراحی شده اند. تمامی اتاق ها دارای بالکن خصوصی که رو به زمین اسب سواری و همچنین دارای امکاناتی کامل نظیر وای فای رایگان، تلویزیون و .. می باشند. در رستوران های این هتل انواع غذاهای بین المللی چینی، هندی ، تایلندی، ژاپنی و .. سرو می شود و طعم غذاهای خوشمزه و متنوعی را به مسافران عزیز تور دبی ارائه می دهد.

 

امکانات هتل دی میدان دبی :

این هتل دارای استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، زمین گلف ، اسب سورای ، باشگاه، اسپا، ماساژ، کرایه دوچرخه، زمین بازی، رستوران، بار، اسنک بار، روم سرویس، کرایه خودرو بنا به تمایل  مسافران تور دبی ، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز ، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، سوییت ماه عسل، روزنامه، مغازه، آسانسور، پارکینگ رایگان می باشد.

 

هتل قایا گرند دبی

هتل قایا گرند دبی از جمله هتل های 5 ستاره شیک در منطقه بین المللی Media Production Zone می باشد.این هتل تازه تاسیس در شمار هتل های ساحلی این منطقه قرار دارد. فاصله این هتل تا مجتمع تجاری امارات مال با اتومبیل 10 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی 25 دقیقه می باشد .همچنین اتوبوس رفت و آمد رایگان به بازار امارات،JBR و مرکز خرید ابن بطوطه به صورت روزانه برای مسافران تور دبی نوروز 96 هماهنگ شده است.

هتل قایا گرند دبی دارای 765 اتاق شیک و مدرن بوده که کل اتاق های آن دارای تهویه مطبوع،مینی بار،تلویزیون صفحه تخت،مبله و حمام های بسیار بزرگ و شیک می باشند. میهمانان تور دبی نوروز 96 همچنین می توانند از صرف صبحانه در فضایی شاد و صرف نهار در مجلل ترین رستوران ها لذت ببرند.بی شک اگر در این هتل دبی اقامت داشته باشید، گذراندن تعطیلات برایتان خاطره انگیز و رویایی خواهد بود.

امکانات هتل قایا گرند دبی:

از جمله امکانات هتل قایا گرند دبی می توان به: پنج رستوران و دو رستوران اصلی Red Diamon و Fusion، زمین تنیس، استخر روباز، باشگاه، مرکز اسپا ، زمین بازی کودکان،ماساژ، مرکز فیتنس،اینترنت رایگان، پارکینگ، آرایشگاه، مرکز خرید، امکانات اتاق VIP، سوئیت ویژه ماه عسل ، سالن جلسه، اتاق های عایق صدا، گرمایش و... اشاره کرد که میهمانان تور دبی نوروز 96 می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور دبی نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل مینا سلام دبی

هتل مینا سلام دبی،از جمله هتل های بسیار مجلل 5 ستاره می باشد که در سال  ۲۰۰۳ و در منطقه مدینه الجمیرا در زمینی به مساحت چهل هکتار ساخته شده است.این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی تنها نیم ساعت فاصله دارد.همچنین مسافران تور دبی به پارک آبی وایلد وادی دسترسی آسانی دارند. هتل مینا سلام دبی هتلی زیبا و خیره کننده بوده که نام آن از پری زیبای افسانه های عرب گرفته شده و با طراحی خاصی که دارد کاخهای سلاطین کهن عرب و مصر باستان را در نظر تداعی ساخته و مانند جواهری در قلب مدینه جمیرا می درخشد و جزو لوکس ترین هتل های جهان محسوب می شود.

هتل مینا سلام دبی دارای اتاق های استاندارد،لوکس و سوئیت های مجلل بوده،که همه آنها بالکن اختصاصی داشته و کلیه سلایق را راضی نگه می دارد.در دکورها و وسایل وتجهیزات اقامتی اتاق ها از طراحی های روز و کلاسیک جهان تا دکورهای سنتی عربی ، اسلامی و حتی عثمانی بهره گرفته شده است. از ویژگی های اتاق های این هتل دبی می توان به اتاقهای ویژه معلولین و سالمندان ، اتاقهای پاک سیگار ممنوع و اتاقهای مخصوص افراد سیگاری با سیستم تهویه متبوع بسیار قوی اشاره کرد.

امکانات هتل مینا سلام دبی:

معماری خاص هتل مینا سلام دبی تحت تاثیر معماری خاورمیانه‌ای بوده و به تمیزترین بخش‌های ساحل هم مشرف می باشد.این هتل دارای چندین رستوارن مختلف است که معروف‌ترین این رستوران‌ها، رستوران چینی است.هتل مینا سلام دبی از لحاظ ارائه‌ی خدمات و رفتار کارکنان،جزو بهترین هتل ها بوده و دارای امکاناتی مانند سالن ورزش، ساحل، خدمات ویژه برای تجار از قبیل اینترنت پر سرعت، کامپیوتر، پارکینگ مجانی، سرو ِ غذا در اتاق‌ها، سوییت، استخر و تسهیلات مخصوص معلولین و...می باشد که میهمانان تور دبی می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

هتل پارک رجیس کریس کین دبی

 از بهترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره دبی واقع در خیابان شیخ زاید روبروی مرکز خرید برجمان و در فاصله 10 دقیقه رانندگی تا مرکز تجارت جهانی و به موزه دبی و بازار بر دبی می توان به هتل پارک رجیس کریس کین دبی اشاره کرد این هتل دارای 390 اتاق فول امکانات نظیر تلویزیون، حمام، سیستم تهویه و ... می باشد.این هتل دارای کادری مجرب و کارآزموده بوده و در تمام طول شبانه روز آماده پذیرایی از میهمانان تور دبی می باشند.

امکانات هتل پارک رجیس کریس کین دبی :

 در رستوران این هتل "لی مترو" به صورت شبانه روز انواع غذاهای بین المللی در آن برای گردشگران تور دبی سرو می شود و در طبقه نوزدهم این هتل رستورانی با چشم انداز زیبا از شهر دبی با سرو انواع غذاهای آسیایی لحظات شیرینی را برای میمانان تور دبی خود به ارمغان می آورد. همچنین از دیگر امکانات می توان به  استخر سر باز، سونا، باشگاه، حمام ترکی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی مسافران تور دبی ، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ... اشاره کرد.

برای رزرو و اطلاعات بیشتر تور دبی با آژانس سالی گشت تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط:

تور دبی اسفند 95

تور دبی نوروز 96

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

تور دبی از مشهد





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: